Produkty Sleep&Glow są wykonane z wysokiej jakości materiałów i spełniają rygorystyczne normy, dzięki czemu otrzymujesz produkty trwałe i trwałe. Zdajemy sobie jednak sprawę, że czasami coś idzie nie tak. Aby chronić Cię przed wadami produktu, zapewniamy:
3-letnia ograniczona gwarancja na nasze poduszki i koce, licząc od daty zakupu;
6-miesięczna ograniczona gwarancja na nasze poszewki na poduszki, biustonosz-poduszkę, jedwabne dodatki, jedwabną odzież domową, licząc od daty zakupu.
Gwarancja jest ważna tylko wtedy, gdy przestrzegane są instrukcje dotyczące pielęgnacji i użytkowania. Gwarancja obejmuje wady fizyczne oraz przeróbki naruszające walory użytkowe poduszki i poszewek. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń ani awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadużycia lub normalnego zużycia. Na przykład niniejsza gwarancja nie obejmuje odbarwień, zmiany koloru (żółknięcie), plam, przebić, rozdarć lub otarć. Ponadto niedoskonałości powierzchni lub niewielkie nierówności są częścią produkcji pianki pamięciowej i nie wpływają na jakość, funkcjonalność i integralność strukturalną produktu.
Żywotność poduszki wynosi 5 lat. Po tym okresie zalecamy wymianę poduszki.
ZWROTY
ZWROTY: 30-dniowa wersja próbna snu (w Unii Europejskiej) – gwarancja zwrotu pieniędzy.
Warunki & Warunki:
Zwrot dotyczy tylko a) poduszek Omnia i Aula b) biustonosza z poduszką; c) koc obciążeniowy i wentylowany; d) jedwabne stroje domowe
Zwrot NIE dotyczy a) dodatkowych poszewek zakupionych wraz z poduszkami; b) jedwabna kolecja;
Koszty wysyłki zwrotnej powinny zostać pokryte przez klienta ubiegającego się o zwrot;
Aby kwalifikować się do zwrotu pieniędzy, musisz zwrócić produkty w oryginalnym opakowaniu, z etykietami producenta, instrukcjami użytkowania i oryginalnym listem przewozowym.
Instrukcje:
Proszę wysłać wiadomość e-mail na adres [email protected] nie później niż 30 dni od daty otrzymania produktów.
Podaj powód, dla którego chcesz złożyć wniosek o zwrot pieniędzy. Czekamy na Twoją opinię;
W ciągu 3 dni roboczych od wysłania zapytania otrzymasz e-mailem zwrotny adres wysyłkowy i dalsze instrukcje;
Wyślij produkty na jeden z adresów otrzymanych w wiadomości e-mail;
Zwrot środków zostanie zwrócony na pierwotną metodę płatności w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwrotu.
Biorąc pod uwagę osobisty charakter, zwrócone produkty zostaną usunięte, a nie odsprzedane. Dlatego za każdym razem, gdy kupujesz produkt Sleep&Glow, kupujesz zupełnie nowy, nigdy wcześniej nie używany przedmiot.
Data odnowienia polityki zwrotów: 25 września 2020 r.