FAQ
O NASZYCH PRODUKTACH
Jakie są wymiary poduszki Omnia?
Waga: 1079,5 g
Rozmiar: 35,99 cm x 54 cm x 12,99 cm.
Jakie są wymiary poduszki Aula?
Waga: 1 120,3 g
Rozmiar: 30 cm x 52,98 cm x 19,98 cm.
Gdzie produkowane są poduszki Sleep&Glow?
Poduszki Omnia i Aula są projektowane i produkowane w Europie. Nasze poduszki są ręcznie wykonywane przez jednego z największych producentów poduszek ortopedycznych z zachowaniem najwyższych standardów jakości. Nasz zakład produkcyjny uzyskał certyfikat ISO 9001
Z jakich materiałów produkowane są poduszki Sleep&Glow?
Poduszki Omnia i Aula są wykonane z materiałów zatwierdzonych w Europie pod kątem bezpieczeństwa. Wkład poduszki stanowi w 100% adaptacyjna pianka poliuretanowa wzbogacona jonami srebra. Pianka ta jest również nazywana „pianką zapamiętującą kształt”, początkowo stworzona przez NASA z myślą o astronautach i ich komforcie podczas podróży kosmicznych.
Do jakiej pozycji podczas snu nadają się poduszki Omnia i Aula?
Omnia – na boku i na plecach
Aula – na plecach
Spanie na brzuchu:
- Chociaż poduszka Omnia może być używana do spania na brzuchu, ortopedzi nie zalecają tej pozycji do spania.
- Podczas spania na brzuchu mięśnie szyi i ramion napinają się, oddychanie staje się utrudnione, krążenie krwi w mózgu pogarsza się, co prowadzi do bólów głowy i uczucia ospałości. Ponadto tkanki twarzy nie otrzymują wystarczającej ilości tlenu, co prowadzi do powstawania cieni pod oczami.
Czy spanie na poduszkach Sleep&Glow jest wygodne?
Poduszka Sleep&Glow wykonana jest w 100% z adaptacyjnej pianki poliuretanowej, zwanej również „pianką zapamiętującą kształt”, pierwotnie stworzonej przez NASA z myślą o astronautach i ich komforcie podczas podróży kosmicznych. Nasz najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie materiał Memory Foam dostosowuje się do wagi i temperatury ciała, a także do kształtu twarzy i szyi, zapewniając komfortowy sen.
Czy łatwo jest przyzwyczaić się do spania na poduszkach Sleep&Glow?
Poduszki Sleep&Glow zostały zaprojektowane z myślą o zapewnieniu wyjątkowego komfortu podczas snu i zazwyczaj większość użytkowników odczuwa wygodę już od pierwszych nocy użytkowania. Jeśli już wcześniej spałaś na poduszce ortopedycznej, to z pewnością szybko przyzwyczaisz się do Sleep&Glow.
Niektórym osobom potrzeba nieco więcej czasu, aby przestawić się z pozycji, w której zwykle śpią na poduszce ortopedycznej, na właściwą i zdrową pozycję zapewnianą przez poduszkę Sleep&Glow.
Czy poduszki Sleep&Glow są dostarczane z poszewką?
Do poduszek Omnia i Aula można dokupić dodatkowe jedwabne poszewki. Poszewki na poduszki wykonane są z naturalnego jedwabiu morwowego klasy 6A o gramaturze 19 mm, który nie absorbuje wilgoci ani kosmetyków z twarzy, a jego gładka struktura ogranicza łamanie i plątanie się włosów podczas snu. Ponadto poszewka zapewnia delikatny efekt chłodzenia
Czy mogę korzystać ze zwykłej poszewki na poduszkę Sleep&Glow?
Zalecamy stosowanie wyłącznie oryginalnych poszewek Sleep&Glow Omnia i Aula. Powłoczki te są dopasowane do unikalnego kształtu poduszki Sleep&Glow, dzięki czemu tkanina nie marszczy się na bocznych powierzchniach i nie wpływa na kondycję skóry twarzy.
Czy sprzedajecie dodatkowe jedwabne poszewki na poduszki Sleep&Glow?
Na naszej stronie możesz kupić dodatkowe jedwabne poszewki na poduszki Omnia i Aula. Poszewki na poduszki wykonane są z naturalnego jedwabiu morwowego klasy 6A o gramaturze 19 mm, który nie absorbuje wilgoci ani kosmetyków z twarzy, a jego gładka struktura ogranicza łamanie i plątanie się włosów podczas snu. Ponadto poszewka zapewnia delikatny efekt chłodzenia.
Czy produkty Sleep&Glow są objęte gwarancją?
Produkty Sleep&Glow są wykonane z wysokiej jakości materiałów i spełniają rygorystyczne standardy, dzięki czemu są trwałe i wytrzymałe. Mimo to zdajemy sobie sprawę, że czasami coś może pójść nie tak. W związku z tym zapewniamy następujące zabezpieczenia na wypadek wystąpienia wad produktu:
- 3-letnia ograniczona gwarancja na nasze poduszki i kołdry, liczona od daty zakupu;
- 6-miesięczna ograniczona gwarancja na nasze poszewki na poduszki, biustonosze poduszkowe, oraz kolekcję wyrobów z jedwabiu, liczona od daty zakupu.
Niniejsza gwarancja zachowuje ważność wyłącznie pod warunkiem przestrzegania instrukcji dotyczących pielęgnacji i użytkowania. Gwarancja obejmuje wady fizyczne i zmiany wpływające na korzyści funkcjonalne poduszki i poszewki na poduszkę. Niniejsza gwarancja nie obejmuje uszkodzeń lub awarii wynikających z niewłaściwego użytkowania, nadmiernego użytkowania lub normalnego zużycia. Przykładowo, niniejsza gwarancja nie obejmuje przebarwień, zmiany koloru (żółknięcia), plam, przedziurawień, rozdarć lub otarć. Ponadto niedoskonałości powierzchni lub niewielkie nierówności stanowią nieodłączny element produkcji pianki z funkcją zapamiętania kształtu i nie mają wpływu na jakość, funkcjonalność ani integralność strukturalną produktu.
Okres użytkowania poduszki wynosi 5 lat. Po upływie tego czasu zalecamy wymianę poduszki.
Ile wynosi okres użytkowania poduszek Sleep&Glow?
Żywotność produktu wynosi 5 lat, po tym okresie zaleca się wymianę poduszki.
Na czym polega 30-dniowy okres próbny?
ZWROTY: 30-dniowy okres próbny i gwarancja zwrotu pieniędzy
W mało prawdopodobnym przypadku, gdybyś nie przekonała się o zaletach poduszki i biustonosza poduszkowego Sleep&Glow, możesz je zwrócić w ciągu 30 dni od daty otrzymania produktów i otrzymać zwrot pieniędzy. Regulamin zwrotów:
- Zwrot kosztów dotyczy wyłącznie a) poduszek Omnia i Aula; b) biustonosza poduszkowego; c) kołdry obciążeniowej;
- Zwrot NIE dotyczy a) dodatkowych poszewek na poduszki zakupionych oprócz poduszek; b) jedwabna kolekcja;
- Koszty dostawy zwrotnej powinien pokryć klient ubiegający się o zwrot pieniędzy;
- Aby zakwalifikować się do zwrotu pieniędzy, należy zwrócić produkty w oryginalnym opakowaniu, z etykietami producenta, instrukcjami użytkowania i oryginalnym dowodem dostawy.
Instrukcje:
- Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres [email protected] nie później niż 30 dni od daty otrzymania produktów.
- Zależy nam na uzyskaniu informacji zwrotnej, dlatego prosimy o podanie powodu, dla którego chcesz ubiegać się o zwrot pieniędzy;
- Adres do dostawy zwrotnej i dalsze instrukcje otrzymasz pocztą elektroniczną w ciągu 3 dni roboczych od wysłania zapytania;
- Wyślij produkty na jeden z adresów otrzymanych w wiadomości e-mail;
- Zwrot kosztów zostanie przekazany na konto bankowe za pomocą pierwotnie wybranej metody płatności w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania produktu.
Ze względu na osobisty charakter przedmiotów, zwrócone produkty zostaną zutylizowane i nie będą podlegać odsprzedaży. Tak więc za każdym razem, gdy kupujesz produkt Sleep&Glow, kupujesz zupełnie nowy, nigdy wcześniej nieużywany przedmiot.
Data aktualizacji polityki zwrotów: 25 września 2020 r.
Czy dokonywanie płatności na tej stronie jest bezpieczne?
Akceptujemy następujące metody płatności:
Przetwarzamy płatności online za pomocą zewnętrznego procesora płatności Stripe – lidera w branży płatności.
Dla zapewnienia najwyższego poziomu bezpieczeństwa płatności online za pośrednictwem naszej strony internetowej nie przechowujemy danych dotyczących kart płatniczych, które są szyfrowane i przekazywane do Stripe. Do zabezpieczenia danych podczas przesyłania ich do Stripe używamy zalecanych certyfikatów bezpieczeństwa TLS/HTTPS.
Stripe jest w pełni zgodny ze STANDARDAMI BEZPIECZEŃSTWA DANYCH PRZEMYSŁU KART PŁATNICZYCH (PCI DSS), został poddany audytowi przez niezależnego PCI Qualified Security Assessor (QSA) i jest certyfikowany jako DOSTAWCA USŁUG PCI LEVEL 1. Jest to najbardziej rygorystyczny poziom certyfikacji dostępny w branży płatności. Stripe korzysta z najlepszych w swojej klasie narzędzi i praktyk bezpieczeństwa, aby utrzymać wysoki poziom bezpieczeństwa.
Dowiedz się więcej: HTTPS://STRIPE.COM/DOCS/SECURITY/STRIPE
Gdzie wysyłacie i ile to kosztuje?
Nasze centrum logistyczne znajduje się na Słowacji (UE). Staramy się realizować zamówienia w ciągu 1-2 dni roboczych. Dostawa może zająć do 7 dni roboczych, w zależności od Twojej lokalizacji i warunków pogodowych na trasie. Mogą wystąpić sporadyczne opóźnienia.
Sprawdź koszt wysyłki do swojego kraju przy kasie.
WCIĄŻ MASZ PYTANIA?
Zawsze możesz również skontaktować się z nami za pośrednictwem:
Możesz też zadać nam pytanie za pośrednictwem naszej strony internetowej: